Hattar, katter och klackar

Omge dig med sånt som får dig att må bra.
Här kommer en blandning av saker och individer som är feel good för mig.
- Hatt är snyggt, varmt och ett måste för mig på vintern.
- Stilettklackar har jag älskat sen jag var tonåring, dom första paren använde jag dock inte ofta ute men oj vad jag tyckte om att titta på dom och prova dom hemma.
- Och katter självklart. :)
 
 
 
//Heels, hats and cats.
Surround yourself with things and individuals that make you feel good. These are some things and beings that make me happy.
- Hats are nice, warm and a must for me in the winter.
- Sttilettos. I have adored them since I was a teenager, although I didn´t use them outside that often I loved to watch them and try them on at home.
- And Cats of course, no explanation needed. :)
 
 
 
 
 Hattarna är i faux fur från Ruby+Ed och klackskorna från NAK, No Animal Killed <3
 
 
 
 
 
 

 
 
Faux Fur - NAK - Ruby and Ed