Bröllopsfeber

En bild från bröllopet i helgen. Så vackra! Mina favoriter <3
 
 
 En annan favorit var den här supergoda frukt- och grönsakscoctailen som jag fick när de andra
åt räkcoctail. 
 
 
Låt mig presentera mina fina medtärnor! Så fina tjejer.
Jag tycker att den här bilden är så underbar på dom.
 
 
Och här kommer en bild på mig och min stiliga Hasingio. :)
 
 
 Jag blev serverad den här goda huvudrätten!
Det var klyftpotatis, sötpotatispurée, grönsaksbiffar och en härlig tomatsås.
 
Det här var min vackra utsikt under middagen. Fin va? ;)
 
 
 Dessert nr 1. Hallon och jordgubbssorbet med lakrits. (Om jag gissat rätt)
Nom nom!
 
 
 Och dessert nr 2. En chokladmoussebakelse som var himmelskt god!
Den fick jag inte ha ifred haha.
 
 
I helgen gifte ju sig som ni vet min bästa vän och idag ska vi faktiskt åka till Tyskland
då en av mina bröder gifter sig.
 
Nästa vecka ska Hans på ett till bröllop men det kommer jag tyvärr inte kunna vara med på
eftersom att jag har andra planer sedan tidigare.
 
Men det blir många bröllop den här månaden!
Kul :)
 
Jag lovade lite bilder från helgen på bl.a. min underbart goda veganmat som min bästis fixat bara till mig :D
 
Enskede Värdshus där vi var var verkligen superduktiga.
Visst ser det gott ut? Det var det.
 
Nom nom!
 
<3
 
"" Last weekend my best friend got married and today
we are travelling to Germany to attend one of brothers weddings.
 
Next weekend Hans is going to another wedding that I unfortunately couldn't attend to because I already had plans.
 
So there's a lot of weddings now!
But that's fun :)
 
I promised to post some photos from last weekend so here they are :D.
 
I got so many nice vegan dishes that my bestie had arranged for me.
 
The dinner was held at Enskede Värdshus in Stockholm and I can really recommend them. They are wonderful.
 
Looks delicious doesn't it? It was! :)""
Mat
Bröllop - Enskede värdshus - Vegansk blogg - Vegansk mat i Stockholm - Vegansk restaurangmat
Sandra

Ja! Ser helt underbart gott ut! Va härligt att din bror ska gifta sig! Hur kommer det sig att han ska gifta sig i Tyskland?

Svar: Det var jättegott! Man vet aldrig vad man får som vegan men det här var super :). Min pappa är från Italien men bor sedan flera år tillbaka i Tyskland med sin tyska fru och mina två bröder "bonusbröder". Så därför blir det där :D Blir många nationaliteter på det bröllopet haha.
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moamedalicia.blogg.se

Altså wow vilka vackra bilder och vilka gottigheter<3

Svar: Tack! Ja alla var så fina <3 Och maten var jättegod! :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]