Bröllopsfin

 
När jag skulle välja frisyr till bröllopet så googlade jag på Hollywoodlockar och fick upp en bild på
den här frisyren. Är nu helt kär i den och skulle gärna vilja ha den varje dag <3
 
 
Tyvärr blev den här helkroppsbilden lite suddig men tänkte att ni kanske var nyfikna på min klänning också :).
 
 
 
 
Nu är jag tillbaka i Sverige efter några dagars semester i Tyskland.
 
I lördags när min äldsta lillebror gifte sig gjorde jag mig bröllopsfin och var bl.a. hos frisören och fick mitt hår fixat.
Jag blev sååå nöjd och har verkligen blivit sugen på att lära mig att göra fler frisyrer själv.
 
Håret har frisören lockat med hjälp av hårfön och en rundborste (eller vad det heter)
och lockarna har jag stabiliserat med Maria Nilas Finish Spray.
 
Maria Nilas hårprodukter är både cruelty-free och veganska.
 
Lockarna höll jättebra och jag hade även kvar svall dagen efter.
Så jag kände mig väldigt Hollywood lyxig :).
 
Lovar att uppdatera er med mina frisyrförsök framöver ;).
 
 
Maria Nila - Vegansk blogg
Tova J

Wow vad fint!!

Svar: Tack!! <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Så snygg!

Svar: Tack! <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]