Det är något med frukt och grönsaker utomlands

 
 Den här avokadon är en vegans dröm! <3
 
Man kan tro att jag äter all frukt och grönt
men faktum är att den här ljusgröna paprikan är den
enda paprikan jag tycker om. 
Vacker är den också!
 
 
 
 
Idag är den stora dagen då min äldsta lillebror gifter sig!!
Just nu sitter jag hos frisören och fixar håret.
 
Om ni följer mig på instagram (saretta.se) så finns en liten film i min story ;).
 
Lovar att lägga upp bilder men sålänge kommer lite härliga bilder på frukt och grönt från när vi var i Grekland!
Blir alldeles lycklig bara jag tittar på den.
 
Det är något speciellt med frukt och grönt utomlands. :)
 
Ha en fin dag!
 
<3
 
"" Today is the big day when my oldest baby brother gets married! 
 
Right now I'm at the hairdressers getting ready.
If you follow me on instagram (saretta.se) you will find a video in my story ;).
 
I promise to share pictures but until that I'll share some pictures of beautiful fruit from when we were in Greece.
 
Have a lovely day!""
 
 
 
 
Mat
Frukt - Grönsaker - Vegansk blogg