Djurvänligt mode - Ny byxdress

 
Älskar min nya foundation från Make Up Store, Sculpt excellence i färgen Corn.
Och min mascara, Big Bold Mascara, från Isadora.
100% Vegan.
 
 
 Ny byxdress från H&M. <3
Förut var jag rädd för att använda för mycket färg. Jag ville inte sticka ut.
Jag känner inte så längre. Att sticka ut är bäst!
 
 
 Byxdresser kan vara bland det bästa som gjorts i modeväg. När man väl hittar en som passar :).
Blev så glad när jag hittade den här.
 
 
 
 I förrgår kom jag och Hans hem efter att ha varit några dagar i Grekland.
Jag har en barndomsvän vars pappa är från Grekland så vi hälsade på henne och hennes kille i deras sommarhus där.
Bilderna är även tagna där.
 
Det var så mysigt med några dagars sol, bad, god mat och trevligt sällskap.
Och framförallt även mycket sömn.
 
Byxdressen som jag har på mig är från H&M och jag tycker att den är så vacker. Lite romantisk nästan.
Byxdress är ett av mina favoritplagg.
Det är så skönt att bara kunna sätta på sig ett plagg och sedan är man klar.
Snyggt och bekvämt är det också.
 
Passade även på att testa min nya foundation från Make Up Store. Som jag nu är helt såld på!
Sculpt excellence heter den och jag använder färgen Corn.
För er som missat det har Make Up Store lanserat nya veganska och cruelty-free foundations.
Hurra för Make Up Store!
 
Djur är vänner, inte kläder, smink eller mat. :-*
 
<3
 
"" On monday me and Hans got back after a few days in Greece.
One of my childhood friends have a father who´s from Greece so visited them in their summer house there.
That´s where these pictures are taken.
 
It was so nice with to get a few days of sun, beach, good food and nice company.
And a lot of sleep!
 
This jumpsuit is from H&M and I think it´s so beautiful. Almost romatic.
Jumpsuits are one of my favourite garments.
It´s easy to create an outfit, looks good and is comfortable.
 
I also tried my new foundation from Make Up Store. Which I love!
The name is Sculpt excellence and the colore that I use is Corn.
For those of you who´ve missed it, Make Up Store have now launched a new line of vegan and cruelty-free foundations.
Make Up Store are the best!
 
 Animals are friends, not clothes, makeup or food. :-* ""
Big Bold Mascara - Djurvänlig skönhet - Djurvänligt mode - H&M - Sculpt Excellence - Vegan lifestyle blog - Vegansk blogg - Veganskt mode - veganskt smink
♫♪ sandra

snyggt!

Svar: Tack! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Fani

Superfin byxdress, så somrig :)

Svar: Tack så mycket! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

FrökenTV, bloggen om tv och film

sjukt snygg

Svar: Tack så mycket! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Agnes

Så himla snyggt!

Svar: Tack snälla <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Snygg byxdress! Va härligt att ha kompisar med sommarställe i Grekland!! SÅ nice ju!

Svar: Tack!! Ja det känns väldigt lyxigt att kunna hälsa på dom :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]