Emperia - Vegan Cruelty Free Handbags

 
 
 
 
 
Nu har jag börjat återhämta mig från min förkylning :D
Med ny energi har jag börjat leta igenom internet efter nya fina djurvänliga veganska märken. 
 
Jag hittade bl.a. det här fina märket Emperia Handbags.
Dom gör veganska och djurvänliga handväskor som är superfina!
 
Kika in på deras hemsida här och kolla in deras kollektion.
På instagramhittar ni dom under namnet @emperiahandbags. 
 
Tyvärr kan man inte köpa väskorna direkt från deras hemsida men man kan se vilka återförsäljare som finns. 
T.ex. Ebay. :)
 
<3
 
"" I've started recovering from my cold so now I'm full of new energy to search the internet for new vegan cruelty free brands.
 
Among others I found the brand Emperia.
They make vegan cruelty free handbags and their bags are beautiful!
 
You can look at their collection here and you also find them on Instagram at @emperiahandbags.
 
They don't have a shop on their website but you can see which retailers they use.
For example Ebay. :) ""
Cruelty Free handbags - Djurvänliga väskor - Djurvänligt mode - Emperia Handbags - Faux leather - Vegan handbags - Vegansk modeblogg
moamedalicia.blogg.se

skönt att du börjar bli bättre sötnosa. tack för att du röstat på mig. <3

Svar: Hoppas att du också känner dig bättre! Det är klart :) Håller tummarna för att du vinner <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Elina

Tack för tipset!! Varit ute efter en vegansk snygg handväska länge, men som fortfarande är i skinn (imitation då). :)

Svar: Vad kul! Tack, det är bara roligt att kunna dela med sig av fina veganska märken :). Jag har uppdaterat inlägget då det inte verkar gå att beställa väskorna via Nordstrom men om man skapar ett konto på Ebay ska det gå. :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]