Pizzeria Timone

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I helgen besökte jag och min sambo Hans Pizzeria Timone i Sköndal.
Jag har sett och hört mycket bra om deras mat på Facebook och Instagram men aldrig ätit där själv tidigare.
Så i helgen var det som sagt första gången och jag kan säga att det var ingen besvikelse!
 
Rekommenderar alla som har möjlighet att åka förbi. Det finns veganrätter i mängder.
Knappt så man vet vad man ska välja och valmöjligheter är något det ofta är ont om när man äter ute som vegan.
 
Jag tog "Friterade Vegan Kycklingklubbor" och Hans tog pizzan "Nypans Special".
Båda rätterna  var jättegoda! Kommer defintivt besöka dom igen snart.
 
<3
 
"" Last weekend me and my boyfriend Hans visited Pizzeria Timone in Sköndal.
I´ve heard and seen a lot of nice things abot them on Facebook and Instagram but I´ve never been there myself before.
So last weekend was the first time and I can tell you that I was not disapointed!
 
I want to recommend everyone who are in their neighborhood to stop by.
They have so much vegan food and for a vegan that´s amazing because usually there´s not so many options when you eat out.
 
I had the Fried Vegan Chicken Drumsticks and Hans got the pizza Nypans Special.
Both were delicious! I will definitely visit them again soon.
 
Mat
Pizzeria Timone - Sköndal - Vegan pizza - Vegangrill - Veganistan - Veganpizza - Vegomaj - Vegomat
rememberthiis.blogg.se

Gott :D

Svar: Ja jag kommer bli stammis där haha :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Nu blev jag sugen på pizza

Svar: Jag med! Har varit sugen på pizza sen jag var där :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

a n n i k a

Super mumsigt :D

Svar: Ja :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ajlimullersandvik.blogg.se

men så kul med så mycket veganskt!! :D Kul ju!!!

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]