Haunted House - Halloween

 
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så var det Halloweenförberedelser pågång och Halloween blev det!
Min favorithögtid på året :D
 
Det här är några bilder från hur vår lägenhet såg/ser ut.
Främst var dekorationen till vår Halloweenfest som vi hade i helgen men jag tycker om den så mycket 
så jag har fått dispens från Hans att ha kvar den till och med slutet på den här veckan.
 
Älskar att bo i ett spökhus! <3
Halloween - Partykungen - Vegomagasinet
moamedalicia.blogg.se

altså ååååh såå häftigt du har donat :) det är också min favorithögtid. jag fyller dessutom år den 31 oktober då det är halloween :P hoppas du mår bra finis. <3

Svar: Tack :D Det är så roligt att fixa med Halloweendekoration! Åh vad roligt! Grattis i efterskott fina <3 <3 Hoppas att du hade en underbar födelsedag! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så härliga dekorationer!!! Mysigt med ett eget spökhus :D Kram <3

Svar: Ja jag trivs jättebra här i vårt spökhus :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Men åh va fint/obehagligt det var!! Älskar halloween, det är så synd att det är över!

Svar: Haha ja :D. Det känns jättetråkigt men det är bra då får man längta lite till nästa högtid :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]