Loving Earth - Vegansk choklad

 
Sen träffade jag dom här härliga killarna från märket Loving EarthVegovison.
Ett företag från Australien som säljer främst kakaobaserade produkter.
 
 
Bland annat dom här goda veganska chokladkakorna.
Ser fram emot att testa fler av deras produkter!
 
 
 Salted Caramel Chocolate. Say no more... <3
Mat
Fair Trade Chocolate - Loving Earth - Vegan Chocolate - Vegovision - Vegovision 2016 Stockholm
Veiken

Jag trodde att alla chokladkakor (värda namnet) var veganska!

Svar: Det håller jag med om! Men det är helt ok för mig om dom blandar kakao med rismjölk eller annan växtbaserad mjölk :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MATILDA

MEn åh vad gott :)

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra%27%27

Så gott med choklad :) och fin blogg du har, hittade din blogg hos helena :)

Svar: Ja jag älskar choklad :D. Tack så mycket <3 Vad roligt!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Jag som älskar choklad!!! Du har ju hamnat i paradiset ser jag :D Kram <3

Svar: Ja verkligen :D Stor kram!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jen

De är så goda! :)

Svar: Ja :D Så kul att det kommit ut ett nytt märke på marknaden!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]