Ultuna och Vegusto förgyller min måndag

 
Att jag är en Ultunatfantast vet nog de flesta av er vid det här laget.
Så att jag inte kunde hålla mig ifrån deras deras monter på Vegivison kommer nog inte som en överraskning :D
Köpte med mig min favorit, Ultuna Orginal.
 
 
Sen testade jag även ost från märket Vegusto. Jag har hört väldigt mycket gott om dom och kan nu själv
intyga att ryktet stämmer. Deras ost är supergod!
 
 
Det blev den här goda No Moo Parmesan som fick följa med mig hem.
Känns som att jag får förgylla min måndagskväll med en ostbricka :)
Mat
Lättlagad vegomat - Ultuna mejeri - Vegansk ostbricka - Vegoost - Vegovision - Vegovision 2016 Stockholm - Vegusto
Heléna

Härligt med lite provsmakning :D Roligt när man hittar något man tycker är gott!

Jag har utsett dig till den här veckans blogg hos mig så Grattis fina Sara :D

Hoppas du får en riktigt fin och härlig start på den här veckan! Kram <3

Svar: Ja :D Jag var så proppmätt när jag gick hem! Åh vad roligt! Tack så jättemycket, blir superglad <3 Tack detsamma fina du! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Vad kul att du hittade massa bra och mums vad gott med ostbricka ikväll!☺
Grattis till vinsten som veckans blogg hos Helena!☺

Svar: Ja det var jättekul! Och gott :D. Tack!! Jag läste precis det! Så kul! Känner mig verkligen hedrad <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jessica Högberg

Grattis till veckans blogg hos Helena
Vad är vego ost gjort av?

Svar: Tack!! :D Vego ostar kan vara gjorda av lite olika ingredienser. Ultunas ostar är gjorda på cashewnötter och Vegustos ostar innehåller bland annat kokosnötsolja, mandlar, rismjöl och potatisstärkelse :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jessica Högberg

Tack!