Vegan kokboken

 
 
Förra året fick jag den här fina boken i julklapp av min mamma.
 
Vegan kokboken är en kokbok som även innehåller kostråd för att underlätta så att man får i sig det man behöver enligt det rekommenderade dagliga behovet av vitaminer och mineraler.
 
Jag har aldrig varit bra på att äta "rätt"
så jag var ganska orolig när jag skulle utesluta ägg och mjölk ur min mat.
Speciellt eftersom jag alltid fått höra att det är bra för kroppen och att kroppen behöver det.
 
Vegan kokboken har hjälpt mig jättemycket och jag har lärt mig vad jag behöver äta istället för animaliska produkter.
 
Jag har även lärt mig att jag inte behöver ägg och mjölk för att må bra utan kan äta andra saker istället :).
 
Den senaste tiden har varit lite stressig för mig så jag har ätit ganska dåligt :(.
Så idag tog jag fram boken för lite inspiration!
 
Jag önskar er en fin måndag! <3
 
 
Vegan kokboken - Vegansk blogg
annelie

kul me kokbok :D

Svar: Den är jättebra! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Den där verkar ju jättebra! Jag försöker verkligen se till att få i mig det mesta, är ganska påläst men hade behövt mer insikt i detta ändå. Om jag hade fått önska ett inlägg så hade jag gärna sett ett med de bästa kostråden för veganer! Förstår verkligen om du inte har tid/lust till det, och du får såklart helt strunta i den idén. Men om du har lust hade det varit jättekul!

Svar: Jag är inte jättebra på kost men kan absolut dela med mig av det jag lärt mig och det som funkar på mig :) Det tycker jag bara är kul! Har även fått tips om en annan bok som ska vara jättebra. Ska kolla upp vad den heter!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]