Veganska scones

 
Scones, scones, ljuvliga scones <3
(Recept på veganska scones hittar ni här.)
 
 
Och nu tänker ni kanske, "VA? lagar du scones en tisdagmorgon?!".
Nej, det gör jag faktiskt inte. Det gjorde jag i lördags. 
Idag lagar jag mat till min Vegantisdag som jag startat på jobbet.
Men bilder på den maten kommer först imorgon ;).
 
 
Vad är bättre än jordgubbsmarmelad och Oatlys påMackan till scones.
För dom som inte testat påMackan så är det havrebaserad creme cheese.
Mat
Oatly - Vegansk blogg - Veganska scones - Vegofrukost - påmackan
annelie

åh så gott :D

Svar: Ja scones är verkligen supergott :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Mums!!! Jag älskar nybakade scones och absolut med mumsig marmelad och färskost :D Kram <3

Svar: Ja visst är det gott! :D Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Haha "en vanlig tisdagsmorgon"! Scones all day, every day säger jag! :P

Svar: Eller hur! Nomnom :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MATILDA

vad gott :D

Svar: Ja :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra

gott!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]