Vegovision Dag 1

 
Under Vegovison igår jobbade jag som volontär för Djurens Rätt.
Här är några från det härliga Vegokollgänget som jag hängde med.
 
 
 Vi pratade bland annat om det viktiga ämnet "En djurvänlig garderob" med besökare som tittade förbi.
Ett ämne som ni vet ligger mig varmt om hjärtat.
 
 
Jag lyssnade även på en föreläsning med samma tema. 
Den hölls av fantastiskt duktiga Francesca Vilches som är Konsumentansvarig på Djurens Rätt.
En panel bestående av Nina Färdig från Green Laces, Maria Sandow från Svensk Handel,
modedesignern Sofie Bly och Madelene Ericsson från H&M disskuterade även ämnet tillsammans på scen.
 
 
Fick träffa så många härliga människor och företag och jag kommer lägga upp många fler bilder och inlägg.
 
Nu ska jag dra iväg på Vegovison Dag 2!
En djurvänlig garderob - Green Laces - Sofie Bly - Vegovision - Vegovison Stockholm
annelie

intressant :D

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Åh va intressant och viktigt! :D

Svar: Ja många glömmer djuren i klädindustrin. Känns jättebra att det uppmärksammas! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

var på den föreläsningen, tyckte den var jättebra!

Svar: Vad kul! :D Det är ett så viktigt ämne som inte alltid känns som att det uppmärksammas.
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Linnea Aurora

Åh, vad roligt (och viktigt!!!)- skulle också vilja gå på detta!

Svar: Ja jag hoppas att det anordnas fler sånna föreläsningar och mässor snart! :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]