Djurens Rätt - Vegovision

 
 
Ikväll på Djurens Rätts volontärträff inför Vegovison bjöd Ultuna Mejeri på ost.
Ni som vet hur mycket jag tycker om Ultunas cashewostar förstår hur lycklig jag blev. 
 
 
 Tre sorters Ultunaost <3 Orginal, Pepparrot och Hav.
Supergoda!
 
 
 
 
Ni har väl inte missat att det är Vegovison den 5-6 november?
Vegomässornas mässa!
 
Ikväll var jag på volontärsträff hos Djurens Rätt och fick lite info inför eventet :)
En av dagarna kommer jag nämligen vara med som volontär.
Känns jättekul och viktigt att stötta en organisation som gör så mycket för djuren.
 
Djurens Rätt har varit min kraftkälla sedan jag var 8 år och blev vegetarian.
Och jag har faktiskt Djurens Rätt att tacka för att jag blev vegan.
Det var nämligen efter att jag jobbat som volontär på deras inflyttningsfest på Hornsgatan som jag tog steget att utesluta allt animaliskt.
 
Hejja Djurens Rätt, Vegovision och Ultuna Mejeri som bjöd på massor med god ost!
 
Djurens Rätt - Ultuna mejeri - Vegansk blogg - Vegovision - Vegovision 2016 Stockholm
Netti Starby

Heja djurens rätt och det där ser riktigt gott ut! :-D Kramis

Svar: Ja heja :D. Det var supergott, kan verkligen rekommenderas :) Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

N

Vad gott!!

Svar: Ja <3 :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]