Djurvänliga handskar och höstäpplen

Här poserar mina fina handskar från Green Laces tillsammans med underbara höstäpplen från min kollegas trädgård.
Jag fick en hel skål av henne häromdagen <3
 
 
 Jag tycker om när äpplen är extra syrliga och det var dom här :) Hur vill ni att era äpplen ska smaka?
 
 
 
 
Nu är det dags (eller har varit ett tag) att plocka fram mina fina hösthandskar från Green Laces.
Det här är ett av mina absolut bästa köp! Snygga bekväma och djurvänliga.
 
Kommer ihåg när det var en stor skandal för ett eller två år sedan när det visade sig att skinn från hundar förekom bland väskor och accessoarer ute i butikerna.
 
Det var många som blev upprörda över det, inklusive jag själv.
Men så känner jag även för skinn från kor och andra djur.
Alla betyder lika mycket för mig.
 
Ha en underbar helg fina ni! <3
Djurvänliga hösthandskar - Djurvänligtmode - Green Laces - Höstäpplen - Vegansk blogg
annelie

är inte så glad i äppeln

Sandra

Jag vill också att mina äpplen ska vara riktigt syrliga! Snygga handskar, perfekt till hösten ju!

Svar: Syrliga äpplen = <3 :D. Tack!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så fina handskar, vill också ha ett par snygga höstiga handskar :D

Svar: Tack! :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]