Veggie Pret

 
 Någon som ätit på Pret A Manger? Jag hittade en Veggie Pret när jag var i London förra helgen <3
Jag vet! Awesome eller hur?
 
 Så många goda saker att jag knappt kunde välja.
 
 Jag var väldigt nöjd och glad när jag slutligen lämnade Veggie Pret med en påse godsaker.
 
 Bland annat med en sån här.
 
 
Jag googlade Veggie Pret när jag kom hem och det visade sig att det var en Pop Up butik som Pret A Manger öppnat i UK. Och som jag förstår det kommer den vara kvar?
 
Blir defintitivt ett besök i den nästa gång jag åker till London!
Pret A Manger - Vegan London - Vegansk blogg - Veggie Pret
Hannah Margreta

Men gud va gott!

Svar: Ja :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Lena

Brukar äta där då och då när jag är i London men roligt att det kommer en vegetarisk version av den. Vart låg den? :D

Svar: Ja jag blev jätteförvånad och glad! 35 Broadwick Street låg den på. Om du klickar på länken i inlägget så har dom märkt ut vart den ligger :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

annelie

tack för tipset, men har aldrig varit i london

Svar: Om du åker dit får du titta förbi :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Chiaki

Jag förstår att det var svårt att välja något! På "vanliga" restauranger brukar det ju finnas max 1-2 alternativ att välja på, så jag förstår aldrig hur köttätarna lyckas välja en rätt av alla typ 20+ rätter.. xD

Svar: Haha :D Tänker precis likadant! Måste vara jättesvårt!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Men åh haha visste inte att denna fanns!!

Svar: Inte jag heller! Blev så glad när jag hittade den av en slump :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]