Good Guys och Sandqvist

 
 Vita veganska läderskor från Green Laces.
Märket är inget mindre än Good Guys och skorna heter Samo Vit Low Cut.
 
 Fixar och trixar med den snygga ryggsäcken vid namn Neil, från det svenska märket Sandqvist. 
 
 Good Guys och Sandqvist.
Vilket par, som gjorda för varandra! ;D
 
 Happy Girl.
 
 Strike a pose. Eller nått.
 
 
Krispigt vita skor kan vara bland det fräschaste som finns. Det tycker iallafall jag!
 
Dom här skorna kommer från Green Laces och märket är Good Guys.
 
Good Guys har jättecoola produkter. Främst skor men också t-shirts och strumpor.
 
Väskan är från det svenska märket Sandqvists Lightweight-kollektion som jag skrev om i förra veckan.
Jag tycker att deras Lightweightmodeller jättesnygg.
 
Det är skönt att variera och använda ryggsäck ibland istället för handväska.
Jag tror också det är bra för kroppen att bära på olika sätt.
 
Den här looken känns iallafall jättebekväm samtidigt som den är snygg. Om jag får säga det själv. :)
 
<3
 
"" White shoes in faux leather from the brand Good Guys, bought at the wonderful shop Green Laces.
 
I just love it when shoes are crispy white!
 
The backpack is from the Swedish brand Sandqvist and it's from their Lightweight-Collection.
 
A comfortable but still a stylish look.
If I can say it myself. ;) ""
Good Guys - Green Laces - Sandqvist lightweight-collection - Vegan sneakers - Veganskt mode
Heléna

Fina bilder på dig och snygg outfit :D Kram <3

Svar: Tack!! :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]