Mallorca - Vegan Paradise

 
Vegan Bagels, ja tack!
 
 Vegan Ice Cream, väldigt gärna <3
 
Mmm mmm mmm 
 
Yummy yummy I want food in my tummy <3
 
 
Det är sånt här jag håller på med när jag får in wi-fi på semestern! 
 
Det här var bara några av massor av veganställen som jag fick upp när jag sökte på #veganmallorca på Instagram.
 
Lovar att ge er mina recension när jag är tillbaka ;)
Just nu ser det ju iallafall ut som att Mallorca är
Vegan Paradise!
 
<3 
 
"" This is what I do when I get wifi on my vacation!
 
These are just some of the places when I searched on #veganmallorca on Instagram.
 
I promise to give you my reviews when I get back.
Right now it seems as if I've found Vegan Paradise here on Mallorca! ""
 
Vegan Mallorca - Vegansk blogg
moamedalicia.blogg.se

åh vad kul, det verkar finnas rätt många veganrätter på Mallorca :D <3

Svar: Ja verkligen! Jag som ääälskar mat har det verkligen toppen här :) Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Åh spännande! Ser fram emot recensionerna!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]