Bloggbooster

 
Nu ska jag berätta något som jag tror att de flesta av er inte visste om :)
Jag har nämligen blivit utvald tillsammans med några andra härliga personer att delta i ett bloggprojekt
som heter Bloggbooster.
 
Det är min bloggportal www.blogg.se som har startat det här projektet och Evah som ingår i mitt bloggboostergäng 
har skrivit en väldigt fin sammanfattning om projektet och om oss som är med.
Ni hittar den på hennes sida här.
 
 
 
Bloggboostergänget:
 
 1. Ida
2. Zyllah
3. Matilda
4. Evah
5. Veronica
 
Det ska bli jättekul att vara med och samarbeta med dom här personerna och se vad vi hittar på :)
Blogg.se - Bloggbooster
Matilda

Snygg presentation :)

Svar: Tack :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Låter som en väldigt roligt och intressant projekt, bli kul att se vad ni hittar på tillsammans framöver!:)

Svar: <3 :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Emma Grann Fotografi

Kul ju :D

Svar: Ja det ska bli jättekul :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt! :D

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Celine

Så spännande!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ISA

åh låter som ett jättespännande projekt ju! kul!! känns som viktiga bloggar med, eller de jag känner igen av dessa bruttor :) Som svar på din kommentar också: klaaaart du får dela inlägget. Ingen skulle bli gladare än jag! haha kram

ISA

åh låter som ett jättespännande projekt ju! kul!! känns som viktiga bloggar med, eller de jag känner igen av dessa bruttor :) Som svar på din kommentar också: klaaaart du får dela inlägget. Ingen skulle bli gladare än jag! haha kram

Svar: Ja det känns jättekul och tycker också alla verkar superhärliga :).
Tack!! Tycker att det var ett så viktigt och bra inlägg <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]