Mamma Mia The Party

En av födelsedagspresenterna som Hans gav mig när jag fyllde år var en middag på
Mamma Mia The Party på Tyrol. Och jag älskade det <3
 
 
Redan vid ingången visste jag att jag skulle trivas.
Ljusslingor och klätterväxter är precis min typ av grej. :)
 
 
Jag tycker om att åka utomlands och får ofta resabstinens
på vintern och ja för det mesta under den mörka delen av året. 
 
Så att komma till en grekisk taverna där dom höjt temperaturen till typ 27 grader
var en dröm för mig!
 
 
Me so happy!
 
För er som är nyfikna på vad Mamma Mia The Party är
så är det en grekisk restaurang som byggts upp på Tyrol på Gröna Lund.
 
Där blir man serverad en trerätters middag och får samtidigt titta på en show med Abbamusik
som utspelar sig nere på "torget".
 
Hela atmosfären var helt fantastisk.
Dom hade byggt upp små affärer runt restaurangen
för att man verkligen skulle få känslan av att befinna sig på en grekisk ö.
 
 
Här sitter Hans och läser öns lokala tidning :D
 
Maten var jättegod och jag ska försöka få upp bilder på den sen. 
 
Utrymmet på min telefon tog slut här så dom bilderna ligger på Hans telefon ;).
 
Ett besök här rekommenderas starkt!
Abba - Mamma Mia - Mamma Mia The Party - Vegan Stockholm - Veganvänlig restaurang
Netti Starby

Åh vilket härligt ställe! :-D Kramis

Svar: Det var helt underbart! Ville inte gå hem :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Åh så mysigt det såg ut, vill verkligen testa det!!

Svar: Rekommenderas starkt! <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så underbart! Det var en riktigt bra födelsedagspresent :D Ser verkligen supermysigt ut! Stor kram fina Sara <3

Svar: Ja jag blev jätteglad :D Kram <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt! :D

Svar: Ja :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Ida

Åh skulle så gärna vilja gå dit!!! Vad kostade det?

Svar: Det var jättebra! :D Kostade runt 1350 kr och då ingick en trerätters middag, show och fest efterrått. Så det var mycket för pengarna. Men här gången hade jag ju till och med turen att bli bjuden :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Vilken bra present och tips, dit vill jag jättegärna när jag besöker Sthlm nästa gång!☺

Svar: Det var jättekul och god mat :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ISA

en fantastiskt glad fin bild på dig :) vilken mysig grej!

Svar: Tack så mycket! :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra

men vad roligt!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra*

Ser verkligen jättemysigt ut :D:D

Svar: Det var det :D Vill flytta till Grekland nu haha
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Ååh vad härligt det ser ut :)

Svar: Tack! Det var jättehärligt :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Mela

Hej. Du är vegan om jag förstår rätt? Kunde man få veganmat på Mamma mia showen? :)

Svar: Hej! Förlåt för sent svar. Ja, jag fick veganskt på showen och tyckte det var supergott! :)
Sara, 28 år Stockholm [email protected]