Letar du efter påskgodis? Hitta vego hos Lidl

 
Jag fick höra att Lidl har veganskt godis så jag var snabb på att ta mig dit. ;)
För er som undrar vad veganskt godis är så är det godis som är fritt från gelatin, mjölk, löss och annat som kommer från djur.
 
 
Bland annat hittade jag de här goda spaghettinipåsarna från Trolli.  De är veganska och finns i tre olika smaker, jordgubb, cola och äpple.
 
Spaghetti till middag och spaghettini till efterrätt.
Varför inte? ;)
 
 
Sen hittade jag de här veganska äggen. Smaken påminner lite om punschpraliner.  Perfekta till påskägget men även som dekoration till tårtor.
Det fanns även harar men de hittar jag inga bilder på nu.
 
Så kul att de har så mycket vego!
Jag har även hört att det ska finnas veganska donuts hos Lidl men det måste jag undersöka närmare 
innan jag lovar något. Jag håller er uppdaterade! ;)
 
Ha en fin helg <3
Djurvänlig påsk - Lidl - Veganskt godis - Veganskt godis Lidl - Veganskt påskgodis
Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Älskar surt godis! De där måste jag testa ❤

Svar: Ja surt godis är så gott :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Petra Olsson

så bra tips på godiset:) kram

Svar: Tack :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Rode Gradin

Ville bara meddela att du är med i vår ”50 bloggar att hålla koll på”-lista som publiceras på blogg.se startsida ikväll kl 19 (30 mars). Du finner inlägget via länken nedan.

http://blogg.se/article/2017/march/50-basta-bloggarna-pa-bloggse.html

psst. Du får mer än gärna publicera inlägget på din blogg så snart det har kommit upp. :)

Ha det bäst!

// Rode Gradin, blogg.se

Svar: Vad roligt :) Tack! Ha en fin dag!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Ramona

God morgon :) Vilken mysig blogg du har :)

Svar: God morgon! Tack :) Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sofija

Intressant!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Corina

Vilken mysig blogg du har. Fin header med :)
Med vänlig hälsning Corina

Svar: Tack så mycket! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]