Hitta Doris

 
Igår blev det vardagslyx. Middag på Texas Longhorn i Kungshallen med Hans och två vänner till oss.
Jag valde min favoritburgare, vegansk California Burger.
Den brukade jag äta ofta förut när jag jobbade i Kungshallen som 20-åring :)
 
 
 Sen blev det bio! Vi såg filmen Hitta Doris.
Den var jättebra! Kan verkligen rekommendera den. 
 
 
Så söööt!!
 
 
 Ja, jag kunde inte låta bli att ta med bilden på den här Halloweenmenyn.
Hur underbar? :D
Hitta Doris - Kungshallen - Texas Longhorn Vegan - Vegansk blogg - Vegomat Stockholm
Anita

Mysigt! :D

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

annelie

å va gott å mysigt D

Svar: Ja det var verkligen en mysig torsdag :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Så kul med bio! Jag älskar vegetariska och veganska hamburgare, men har aldrig provat den på Texas Longhorn!

Svar: Jag älskar bio! Blev påmind om att jag borde gå oftare. Kan verkligen rekommendera Texas Longhorns vegoburgare <3 :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Freja

Måste se hitta doris! :)

Svar: Den var jättebra :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Netti Starby

Åh vad mysigt och jag vill också gå på bio :-D Kramis

Svar: Ja det var verkligen jättemysigt. Filmen var så härlig! Kan verkligen rekommendera den :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Det låter som en riktigt mysig dag :D God mat och film med sin älskling - perfekt combo :D Kram <3

Svar: Ja :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

jag var på texas i torsdags men då fanns ingen sån burgare. Jag åt sötpotatispommes och guacamole. Måste man fråga efter den där som en special? KOllade desa meny nu på nätet men ser inte att den där står som vegansk???

Svar: Vad konstigt :-/. Jag frågade om dom hade någon vegansk burgare och då sa dom att dom kunde göra alla vegetariska burgare veganska för att det inte innehöll några animalier i själva sojaburgaren. Hoppas att det var sant! Måste kontakta dom. Hoppas att du hade en bra kväll :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]