Wand Makeup Brushes

 
Några Harry Potter fans därute?
Här har ni iallafall ett! Och gissa vad jag har hittat?
 
Wand Makeup Brushes <3
 
Helt cruelty free och veganska vilket innebär att penslarna är gjorda av syntetiskt material och inte djurpäls.
 
Ska ha på mig min snygga Hogwartströja när jag fått hem dom och ska sminka mig.
Ja, jag har en Hogwarts collegetröja. So judge me! ;P
 
 
 
Här hittar ni länkar till sidor som tipsar om samt säljer djurvänligt smink :)
 
Kissed By Eco - Onlinebutik
Vegobeauty - Vegansk skönhetsblogg
Djurens Rätt - Lista över företag som inte djurtestar
 
Cruelty free beauty - Djurvänlig skönhet - Harry Potter - Hogwards - Wand Makeup Brushes
annelie

tyvärr gillar inte harry potter :/

Svar: Vad synd!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Men du vilka läckra!!😀
sv: skönt att höra att man inte är ensam om att skjuta upp vissa saker!😋

Svar: Tack! Kan knappt vänta tills jag får hem dom <3Haha ja du är inte ensam :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Vilken rolig grej :D Har aldrig sett sådana innan! Kramar <3

Svar: Jätteroliga! Hoppas dom är lika fina när jag får hem dom :) Kram!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

*räcker upp handen direkt* JA!!! Vilka underbara!! Haha jag har också en hogwarts collegetröja (eller tre) :P

Svar: Hahah love it! Önskar att jag hade fått gå på Hogwarts <3 Har sett att det ska komma en likadan app som pokemonappen fast för Harry Potter. OMG...
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Shit det har jag inte hört något om! SÅ KUL ju!!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]