Fredagsfrukost

 
Nu är jag frisk igen, vilket innebär att jag även är hungrig igen :D
 
 
Till frukost blir det rågbröd med iMat Fraiche, skivad gurka och kryddor. 
iMat Fraiche som är en växtbaserad variant av créme fraiche brukar jag oftast ha i matlagning men med lite kryddor funkar den även bra på mackan.
 
 
Havregrynsgröt med hallon :)
 
 
Jag brukar variera mellan att drycka sojadryck och havredryck.
Godast tycker jag att det är när drycken är lite söt. Den här som är Icas egen sojadryck är en av mina favoriter.
 
 
På baksidan av paketet hittade jag det här receptet på "Smoothie á la kärleksmums".
Vilket namn och vilken smoothie! Den vill jag testa :D
 
 
Mat
Oatly - Vegofrukost - iMat Fraiche - sojadryck
Kattis

Härligt att du är frisk igen och frukosten såg inte helt tokig ut!☺

Svar: Tack! Ja det är härligt att vara frisk och kunna njuta av mat igen :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så skönt att du mår bättre igen :D Kramar <3

Svar: Ja nu är jag frisk och glad :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]