Skickar lite fredagskärlek

Skickar lite fredagskärlek till er fina läsare därute med min djurvänliga Alexandra K väska Love & Passion Redberry heart <3
 
Så härligt att det är helg snart :). 
Idag ska jag få mitt betyg i matte 2-kursen som jag jobbat så hårt med de senaste veckorna,
och på måndag börjar min matte 3-kurs.
 
Ikväll ska det firas med en middag som några vänner gett mig i födelsedagspresent.
De var strategiska nog att boka in den precis mellan mina kursen eftersom att jag annars lägger mina helger
och kvällar på plugg :P.
 
Hoppas att ni får en trevlig helg!
Alexandra K - Djurvänligt mode - Heart mini bag - Love and passion redberry heart - cruelty free bag
Petra Olsson

Supersnygg väska:) ha en fin fredag.

Svar: Tack så mycket! :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Men gud vad söt!!!!

Svar: Tack!! Jag är helt förälskad i den :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Hoppas du får en helt underbar helg fina du <3 Väskan så så himla snygg! Kramar <3

Svar: Tack snälla! :D Önskar dig en fin dag. Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moa

hoppas din helg har varit kanon och att ni fick en riktigt trevlig middag. :) kramis <3

Svar: Tack detsamma :) Vi hade jättetrevligt. Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

freja lindsjö

så fin väska!

Svar: Tack! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]