Vegansk hotellfrukost

 
 
Tofukorv och stekta grönsaker och potatis :)
 
 
Veganskt smör och nybakat bröd <3
 
 Vegansk ost och vegopastej. Båda var jättegoda!
 
 
Jag har ju hyllat Tyskland tidigare för att dom har så bra veganalternativ och det kommer jag fortsätta med!
 
Vi sov kvar på hotellet som min bror och hans fru hade sin bröllopsfest på. Vilket även innebar att det blev hotellfrukost dagen efter :D.
 
På buffén fanns det både veganskt smör och sojamjölk och när jag sa att jag var vegan visade det sig att kocken på hotellet också var det!
Så dom kom ut med vegansk ost, tofukorv och vegopastej. En riktig dröm.
 
Om har vägarna förbi Bremen kan jag verkligen rekommendera Radisson Blu Hotel.
 
<3
 
"" I love that Germany have so many vegan food options!
 
After my brothers wedding we stayed the night at the hotel where they had their wedding dinner and party.
Which also meant that we got to have hotel breakfast :D.
 
On the buffé the Hotel had vegan butter and soy milk. 
It also turned out that one in the staff (the chef I think) was also vegan.
So I got vegan cheese, tofu sausages and vegan pate.
What a dream!
 
If you are in Bremen I recommend you to visit the Radisson Blu Hotel. ""
 
Mat
Radisson Blu Bremen Vegan - Vegansk blogg
moamedalicia.blogg.se

Åh vilken god frukost 😍
Svar: men Gud så underbart att hon lyckades hitta bild metoden och börja kommunicera via dom. Tack snälla för din omtanke fina ❤️❤️

Svar: Ja jag rullade ut från restaurangen :D.Hoppas att den hjälper er också <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]