1 år och 1 dag firas med ny layout

 
 
 De nya bilderna på min blogg är tagna av den otroligt
duktiga fotografen Oscar Lindberg.
Den här bilden har ni säkert redan sett då den hade
smygpremiär i samband med avokadoartikeln ;D
 
 
 
 
Idag är det 1 år och 1 dag sedan jag startade den här bloggen.
 
Jag är så glad över att jag tog det beslutet och så otroligt tacksam för det stöd jag fått från vänner, familj och inte minst alla er läsare och följare därute!
Speciellt tack vill jag rikta till min fina sambo Hans som  varit en riktig klippa <3
 
Mycket har hänt under det här året och mer är pågång ;)
För att fira det har jag idag en ny layout med bilder tagna av Oscar Lindberg Photography.
 
Oscar Lindberg är en jätteduktig porträttfotograf i Stockholm som även är en vän till mig.
Jag rekommenderar er verkligen att kolla in hans sida!
 
Ha en underbar vecka fina ni och tack igen för att ni är så bra!
 
<3
 
"" Today it's been 1 year and 1 day since I started this blog.
 
I'm so happy that I made that decision and grateful for all the support I've got from friends, family and all of you amazing followers and readers out there.
I want to give a special thank you to my boyfriend Hans <3.
 
A lot has happened this year and there's more exciting things to come ;)
 
To celebrate that I have a new layout with pictures taken by Oscar Lindberg Photography.
 
Oscar is a friend of mine that is also an amazing and talented portrait photographer working in Stockholm.
I really recommend you to check out his site.
 
I wish you all a great week and thank you again for being the best! ""
 
 
Oscar Lindberg Photograhy - Vegansk blogg
ISA

men gud, helt underbara bilder ju!

Svar: Tack så mycket! Ja Oscar är verkligen såå duktig :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

♫♪ sandra

fint!

Svar: Tack Sandra!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Netti Starby

Men åh vilka vackra bilder på dig och grattis till bloggen! Kram

Svar: Tack så mycket! <3 Och grattis till lägenheten, den ser jättefin ut!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Lovisa (wildisland)

Så roligt! Grattis till jubileet!

Svar: Åh tack så mycket :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moamedalicia.blogg.se

du är så vacker ska du veta och stort grattis :) jag gillar verkligen din blogg mycket ska du veta. <3

Svar: Tack så mycket fina <3 Detsamma! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Wow vilka fina bilder!

Svar: Tack!! Ja Oscar är jätteduktig, var så kul att fota med honom :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Wow vilka fina bilder!

Sandra

Supersnygg layout!! Så fina bilder på dig <3

Svar: Tack så mycket!! :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]