B-day

För er som inte märkt det ändrade jag nyligen i min profil här på bloggen...
Jag har nämligen fyllt år och är numera 27 :).
Vanligtvis brukar jag inte fira min födelsedag mer än med en middag eller så men det här året kände jag för att fira ordentligt.
Och det gjorde jag! Med massor av ballonger, veganska snittar, prosecco och piggelinshots!
Och fina människor förstås.
Dagen till ära köpte jag även veganska prinsesstårtor från Citykonditoriet som blev en riktig hit! Rekommenderas starkt.
 
  Nämnde jag att det var utklädningstema? ;D
 
 
 
 
Sötpotatissnittarna är från ICAs recept på 
 
De andra snittarna är potatis stekt i mjölkfritt margarin toppade med iFraiche från Oatly, tångrom, dill och flingsalt.
 
Båda rätterna är väldigt enkla och goda att servera som mingelmat.
 
Mat
Citykonditoriet - Oatly - Vegan - Vegansk dryck - Vegansk mingelmat