Mitt recept på vegansk grillad macka

 
Nu hittar ni mitt senaste recept hos VildaMagazine.com.
 
Den här gången har jag gjort en grillad Brushetta med mycket veganost.
 Perfekt till sommargrillen ;).
 
Hoppas ni gillar den!
 
<3
 
"" Now you find my latest recipe at VildaMagazine.com.
 
This time I've made a barbecued Bruschetta with a lot of vegan cheese.
 Perfect for the summer barbecue ;).
 
I hope you like it!""
 
 
Mat
BBQ Bruschetta Sandwich - Vegansk grillad macka - Vegoblogg - Vilda Magazine
Emelie Karlsson

Vad gott det ser ut!! Vilken fin header du har också!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir <3 :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

N

Vad gott :D

Svar: Tack!! Ja den blev supergod :) Rekommenderas verkligen.
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

a n n i k a

Super mumsigt :D

Svar: Tack snälla <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Alice Lindström

omnooom vad gott!

Svar: Tack :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

♫♪ sandra

åh gott!

moamedalicia.blogg.se

altså. jag ä l s k a r din blogg. den är så inspirerande. ALLA dina recept ser gudomliga ut. <3

Svar: Tack snälla! <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]