Vegansk morotskaka som är perfekt till påsk

Den här morotskakan är min absoluta favorit! Jag tröttnar aldrig och den har alltid gått hem vart jag än tagit med den. <3 
Receptet hittar ni hos Vegokoll och det är även därifrån jag lånat bilden. Den är tagen av Anton Svedberg.
 
För att ge kakan den perfekta påsklooken så vill jag tipsa om att smycka den med påskharar och morötter.
 
Njut!
 
Djurvänlig påsk - Vegansk morotskaka - Vegansk påskkaka - Vegokoll
Ida

Åh va gott 😃

Svar: Ja den är supergod :D kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Den ser helt underbart god ut! Jag älskar morotskaka :D Kram fina Sara <3

Svar: Visst är det gott! <3 Kram fina
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

♫♪ sandra

mums!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Underbart! Jag älskar morotskaka!

Svar: :D kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]