God Jul!

Jag vill passa på att önska er alla en riktigt fin jul och hoppas att ni får några extra dagars ledighet.
Igår inledde jag julen i en röd klänning från H&M och min nya Alexandra K väska.
Jag avgudar Alexandra Ks väskor. Välgjorda eleganta väskor med fina detaljer. Cruelty free såklart :).
 
Den här modellen heter 0.8 Blackberry och är köpt på Avesu. Det jag gillar mest är graveringen på den här väskan: "ANIMAL CRUELTY FREE AND VEGAN"
Jag lyckdes tyvärr inte få någon bra bild på det men IRL syns det tydligt. Perfekt om man vill göra reklam för djurvänligt mode ute på stan ;). 
 
Jag hade kollat in den här modellen på Alexandra Ks hemsida men när jag skulle beställa den var den borta ur sortimentet, jag vet inte om det är tillfälligt. Nu verkar den svarta tyvärr vara slut på Avesu också men dom  har kvar den i blått, än sålänge. Annars har Alexandra K massor med andra fina modeller. Min favorit är deras 1.4 och 1.5 Tote Bag. För er som följer mig på instagram har ni säkert redan sett min 1.4 Almond Midi Tote Bag. För er som missat den lovar jag att lägga upp bilder på bloggen nu i helgen. 
 
 
 
 
 
 
0.8 Blackberry - Alexandrak - Avesu - Cruelty free - HM - Vegan
Charlotte

Wawawom vilken lady!!

Charlotte

Wawawoom vilken lady!

Svar: Tack fina du! <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]