Sminkdetektiv

Som jag skrev i lördags så hade jag storstädning bland mina smink och hudvårdsprodukter. Bland annat kastade jag större delen av mitt smink så nu är jag på jakt efter nya cruelty free och veganska produkter. Kissed by Eco är ju en av mina favorit onlinebutiker och där har jag hittat en hel del. Bland annat tänkte jag testa BWC Full Volume Mascara.
 
Som sminkdetektiv upptäckte jag även den här grymma bloggen veganmakeup.se. Stort tips till alla sminkälskare! I ett inlägg skrev hon om ett märke som heter ParisBerlin. Har aldrig hört talas om det tidigare (känner mig lite efter) men dom verkar superbra. På deras hemsida kan man beställa tester på deras foundation för 15 kr/styck för att prova sig fram till rätt nyans. Om man inte bor i närheten av deras butik och kan gå in förstås. Beställde några prover och en Concealer Palette. Lovar att uppdatera er när jag testat dom nya produkterna! :)
 
 
 
//As I wrote this weekend I decided to go throw all my beauty products and threw away the more part of my makeup. So now I´m looking for new vegan cruelty free products to exchange them with. As you all know Kissed by Eco is one of my favorite online shops and there I found a lot. One of the things I´m ordering is BWC Full Volume Mascara
 
When I was acting makeup detective I also found the awsome vegan, curelty free makeup blog veganmakeup.se. A big tip for all you makeup lovers out there! A found a post about the brand ParisBerlin which I never heard about before. They seem great! On their website you can order test samples for 15 sek each from their foundations to find the colour that fits your skin. If you can´t visit their store. I ordered som test samples and a Concealer Palette. I promise I´ll give you an update when I´ve tried them! :)
 
 
 
 
Cruelty free - ParisBerlin - Vegan