Fjäderholmarna satsar på veganvänligt julbord

Julbord nummer två avnjöts förra söndagen på Fjärderholmarnas Krog.
 
Det var en tjejkompis som tipsade mig om att Fjärderholmarnas Krog satsat på veganvänlig mat i år.
Tror det tog två minuter från att jag hörde det till att jag bokat bord. ;)
 
Kvällen började med en mysig båttur från Nybrokajen.
 
 
Den här vyn var vad som mötte oss när vi kom fram.
Så vackert!
 
 
När jag ser sånt här vill jag bara packa väskan och flytta till skärgården.
Det här är jul för mig <3.
 
 
Fjäderholmarnas Krog, resans mål. Kan det bli mysigare?
 
 
Wow säger jag bara. 
Dessa rader fyllda med olika veganska terriner var så läckra att se!
 
 
De här var två av mina favoriter.
 
 
Olika såser och röror till det <3
 
 
Tillsammans med sallad, grönsaker och nötter.
 
 
Och en Hasingio :)
 
 
Lycka på en tallrik. Otroligt gott!
 
 
<3 <3 <3
 
 
De varma alternativen var så goda att paret vid bordet bredvid oss också tog in varsin tallrik.
De berättade att de vanligtvis inte åt veganskt men att dom inte kunde motstå det här.
 
 
Till efterrätt blev det aprikoskräm med cashewnötter.
En kombination som passade väldigt bra!
 
 
Här är en bild på en mätt och glad tjej :)
 
 
Jag hoppas att Fjäderholmarnas Krog erbjuder veganska alternativ även nästa år för det här var bland de bästa julborden jag ätit (animaliska julbord inräknade).
 
Tack Fjäderholmarna för en fantastisk smakupplevelse!
Djurvänlig jul - Fjäderholmarnas Krog - Veganskt julbord på Fjäderholmarnas Krog
Netti Starby

Vad mysigt och det ser så vackert ut! :-D Kramis

Svar: Ja det var jättemysigt! Det var jättevackert, vill bo där! :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Emma Grann Fotografi

Så mysigt!! :)

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Lucy

va mysigt ^^

Svar: Ja det var jättemysigt :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Alice

Men åh vad naaajs!!

Svar: Visst är det underbart! Vill äta julbord året runt nu :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Anonym

Va mysigt :)

Svar: Ja :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

Heléna

Så gott det ser ut och vilken mysig miljö :D Jättefin bild på dig också <3 Hoppas du har haft en riktigt fin och mysig fjärde advent :D Kram <3

Svar: Tack fina! Det var en underbar miljö att sitta och äta i. Kände mig som en riktig livsnjutare :D Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moamedalicia.blogg.se

Seeer huuur mysigt ut som helst och god mat. Du är så fin :) ❤❤

Svar: Tack fina <3 Jag var väldigt mätt och belåten :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tisa

Så fina bilder.
Maten ser otroligt god ut! :)

Svar: Tack snälla :) Det var den verkligen <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]