Latmask

Den här veckan har verkligen gått i ett så idag har jag bara legat och tagit det lugnt i soffan.
Jag behöver verkligen sånna dagar när jag bara får göra ingenting alls. Det är då jag laddar mina batterier.
 
Men jag har inte varit helt sysslolös.
Man måste ju äta också :D
 
Låt mig presentera dagens middag <3
 
 
Vegansk Ravioli som Hans köpt till mig <3
Åh vad jag längtat efter Ravioli. Det har verkligen blivit en lyxvara sedan jag slutade med mjölk och ägg.
Dom här basilikakuddarna är nämligen superdyra! Men väldigt värda att lyxa till med någon gång ibland ;)
 
 
Lite passerade tomater till det.
 
 
Och buljong och hackad lök.
 
Jag tycker verkligen om den här buljongen för det är den enda som jag hittat som är palmoljefri och god!
Palmolja innehåller inte något animaliskt och jag äter det MEN kan jag hitta palmoljefriaprodukter väljer jag det.
 
 
Imorgon kommer lite bilder från två julbord som jag var på förra helgen! :)
 
Kram
Mat
Alce Nero - Lättlagad vegomat - Vegansk Ravioli - Vegansk blogg