Lite bilder från New York

Här kommer lite bilder från min helg i New York.
Det känns verkligen som att det blev en bra blandning av allt.
Turistande, god mat, roliga kvällar och bra shopping!
 
(Kommer skriva mer om restaurangerna och butikerna i egna inlägg)
 
Staden är så stor så det finns så mycket att se och besöka.
Här kommer lite bilder på de saker som vi gjorde :).
 
 
 
 Ut på stan, första da'n. Yeey :D
 
 
 Snögubbe in the making.
 
 
 Högst upp i Rockefeller med utsikt över Central Park.
 
 
 Håller utkik ;)
 
 
 Glada tjejer!
 
 
 Ben and Jerry's <3
 
 
 Så vackert att titta på när folk åkte skridskor i Centralpark.
 
 
 Aladdin på Broadway :D
 
 
 
New York - Vegan in New York - Vegansk blogg
Ida ❉

Roligt att vara i NY :)

Svar: Det var det :) Men mysigt att vara hemma också.
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

annelie

vill oxå åka dit :D men vågar inte flyga :/

Svar: Det var kul att se New York. Förstår vad du menar, jag är rädd varje gång jag flyger. Det har jag varit ända sedan jag var liten :(
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Men så häftiga bilder!!

Svar: Tack! :D kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så härligt det ser ut och jättefina bilder :D Kram <3

Svar: Tack! Det var det :) Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Celine

Åh så jag började sakna NYC nu! <33

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Underbara bilder!! Jag har aldrig varit i New York men det ser helt amazing ut! Hur var Aladdin? Ps. Snögubbe-bilden var min favorit!

Svar: Tack! Åker du dit kan jag verkligen rekommendera Broadway! Aladdin var jättebra och dom hade supercoola effekter. En av mina favorit höjdpunkter under resan :D. Haha <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]