Tidig julklapp från Lush

 
Jag har fått en tidig julklapp från Lush :D <3
 
 
Jag är inte så bra på att vänta med att öppna mina paket så det dröjde inte länge innan den var uppackad...
 Vilket kit! Gissa om jag blev glad! <3
 
 
Bland annat fick jag en Rose Jam shower gel som luktar helt underbart!
Längtar efter att få prova den. Efter en resa finns det inget bättre än att ta en lång härlig dusch <3
 
 
Jag fick även den här härliga body lotionen Sleepy
Den innehåller dofter av lavendelolja och Ylang Ylang som gör att man sover extra skönt.
 
Kommer bli så härligt att använda den ikväll när jag äntligen får gå och lägga mig.
Försöker hålla mig vaken så att jag kan vända på dygnet efter New York.
 
 
Vi hörs igen imorgon när jag är en ny människa ;D
Cruelty free - Djurvänliga julklappar - Julklapp från Lush - Lush - Rose Jam shower gel - Sleepy Body lotion
Netti Starby

Vad roligt och det var fina produkter! :-D Kramis

Svar: Jag blev superglad! Verkligen jättefina och bra :) <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Åh va härligt att du fått paket! Jag ser jättemycket fram emot New York-bilderna! :D

Svar: Älskar paket! :D Jag laddade upp några idag men det kommer fler. Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ISA

meeen, fin julklapp ju! roligt :)

Svar: Jättekul! Blev så glad :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

vilken trevlig present

Svar: Ja :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Alltid roligt med lite nytt och härligt om det dessutom doftar så gott :D Hoppas du lyckas vända tillbaka dygnet! Kramar <3

Svar: Ja det doftar verkligen jättegott <3 Det har gått väldigt bra för mig att vända på dygnet. Både dit och hem så jag verkar ha haft tur! Hoppas att du haft en fin dag. Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

annelie

önskar en trevlig kväll!

Svar: Tack detsamma Annelie! :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilken fantastisk julklapp! :D

Svar: Visst är den, blev så glad :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Emma Grann Fotografi

Men åh!! Avis!

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra

nice!

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moamedalicia.blogg.se

Åh vad snällt av dom, jag älskar Lush produkter :) <3

Svar: Jättesnällt! Jag med :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]