Veganskt julbord på Hermans

Förra året letade jag som en galning efter veganvänliga julbord men hittade inget.
I år fick jag gå på två stycken! What a dream :D
 
Här kommer lite bilder från lördagens julbord på Hermans!
 
 
Det var faktiskt Djuren Rätt som bjöd med mig till Hermans som tack för att jag jobbat som volontär hos dom från och till under det här året. Så gulligt av dom <3
 
 
Där serverades jättegod mat. Som alltid!
Bl.a. flera traditonella rätter som hade gjorts om till djurvänliga alternativ. 
T.ex. Janssons frestelse :).
 
 
 Det fanns även ett stort och härligt dessert bord!
Det var en fantastisk känsla att veta att jag kunde äta allt, för om det är något som jag saknar när jag är på restauranger som saknar vegomat så är det desserten. 
 
Rullade sakta hem efter middagen på Hermans och laddade om inför nästa dag. 
Kommer ett inlägg senare under dagen om det julbordet ;).
 
Djurens Rätt - Djurvänlig jul - Hermans - Julbord med Djurens Rätt - Vegansk blogg - Veganskt julbord på Hermans
Heléna

Så mycket gott!!! Längtar verkligen efter julmat nu och ett rejält julbord :D Kram <3

Svar: Hoppas att du fick äta massor med härlig julmat igår! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]