Bananarama

 
 Äntligen går vi mot ljusare tider! Det firar jag med att
börja fota min frukost utomhus igen. :)
 
Dom senaste månaderna har det varit mörkt när jag
gått till jobbet och mörkt när jag kommit hem.
Det blir så tråkiga bilder då. :p
 
 
 Min frukostfavorit <3
Havregrynsgröt med hallon och skummad sojamjölk.
 
 
toppad med grönkål.
 
Smörgåsspread är så gott och enkelt att göra själv
och möjligheterna att kombinera olika smaker är oändliga!
 
 
Sedan jag testade den här Bananarama smoothien
från boken "Vego hela dagen" av Mattias Kristiansson
har jag nästan varit besatt av den!
 
När ingredienserna bl.a. är kakao, banan och jordnötssmör kan det inte bli annat än gott.
 
 
Jag önskar er några härlig sista dagar på år 2016.
Nu är det inte lång tid kvar tills det är ett helt nytt år
med nya utmaningar. Det ska bli jättekul! 
 
Mat
Bananarama smoothie - Havregrynsgröt - Smoothie - Vegansk smörgåsspread - Vego hela dagen - Vegofrukost
moamedalicia.blogg.se

Åh vilken underbar frukost. <3

Svar: Ja den är beroendeframkallande :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MartinaOlsson

sv; åh tack så himla mycket, vad glad jag blir! :)

Ida

Så god frukost!! :)

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Gud så gott det lät!!

Svar: Det var det :) <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

MATILDA

så gott! :)

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]