Veganska facebookforum

 
 
Efter några månader som vegan blev jag tipsad om att gå med i olika veganforum på Facebook.
Forumen som jag är med i heter "Veganska skönhetsprodukter", "Va, är DET veganskt? 1.2", "Vad lagar du för veganmat idag" och Veganskt mode". Dessa forum har varit och är en otrolig inspirationskälla för mig. Dom uppdateras ständigt av medlemmar som testat nya saker och kommer med tips på produkter och recept.
 
Om du är sugen på att testa veganskt men känner att du inte har någon inspiration så är det absolut inte konstigt.
Mycket har inte varit veganskt och djurvänligt tidigare och därför är det svårt att uppfina och upptäcka alla djurvänliga alternativ själv.
 
Så jag vill ge dig samma tips som jag fick. Gå med i olika veganforum och jag lovar att du kommer bli inspirerad! 
 
Inspirationen till min avokado och hummusspreaden på bilden hittade jag på ett av dessa forum på facebook. Stort tack till dig som la upp det! :)
Receptet kommer upp senare under dagen.
 
 
<3
 
"" After a couple of months as a vegan I got the tip to join different vegan forums on Facebook.
The forums that I´m now part of is "Veganska skönhetsprodukter", "Va, är DET veganskt? 1.2", "Vad lagar du för veganmat idag" and Veganskt mode" But I´m sure that there is a lot of alternatives in other languages too.
 
These forums have been a huge inspiration source for me. They are constantly updated by members that´ve tried new things and have tips on recipes and products.
 
It´s not strange if you want to try vegan things but feel the lack of inspiration. 
A lot of products and dishes haven´t been animal friendly before and it´s therefore very hard to invent and discover all the new vegan things by yourself.
 
So I want to give you the same tip as I got. Join forums and I promise that you will be inspired!
 
The avocado and hummus spread on this picture was inspired by a post that I saw on one of these forums on Facebook. Thank you! :).
The recipe will be up later today. ""
Mat
Hummus och avokadospread - Vegan forums on Facebook - Veganska Facebookforum - Veganskt smörgåspålägg - Vegomaj