Esther the wonder pig

 
Den här boken är helt underbar. För er som inte läst den rekommenderar jag den starkt!
Grisar, vilka fantastiska individer.
 
 Någon annan som kommer ihåg den här fina filmen? <3
 
 
<3 <3 <3
 
 
Jag vill bara lyfta upp dom, krama dom och säga att allt ska bli bra <3
 
Någon annan som kommer ihåg filmen Babe den modiga lilla grisen? 
Jag älskade den filmen när jag var liten.
 
Just nu läser jag boken Esther the Wonder Pig som handlar om ett par som köpte en gris,
som dom trodde var en minigris... Resten finns att läsa på deras hemsida ;)
 
Den här dagen tillägnar jag Esther the Wonder Pig, Babe och alla andra underbara grisar därute.
Om jag fick önska mig vad jag ville i julklapp skulle det vara att inga grisar skulle behöva hamna på julbordet. :(
 
Här har jag samlat några länkar för dom som är intresserade av att läsa mer om grisar :)
 
 
Ha en fin dag!
Kram
Babe den modiga lilla grisen - Esther the wonder pig - Grisar - Grisar i livsmedelsindustrin - Grisar är smarta - Välj vego
Sandra

Grisar är ju så himla söta! Haha så många jag känner som fortfarande säger "that'll do pig, that'll do" jämt och ständigt :P

Svar: Visst är dom :D Åh mysigt!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Visst är grisar fina! Jag tycker den filmen är så himla mysig - har sett den flera gånger :D Kram <3

Netti Starby

Åh jag älskar filmen :-D Kramis

Svar: :D <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]