Inflyttningsfest med vegosnacks

 I helgen var jag på inflyttnings-/födelsedagsfest.
Då passade jag på att använda min nya byxdress från River Island :).
 
 
 Det bjöds bl.a. på frukt och chokladfondue :)
 
 
 Mmmm :D
 
 
 Jag fick en egen kopp med mjölkfri choklad <3
 
 
 Jag fick även alldeles egna snacks med hemmagjord olivtapenade och en mango, chilli och avokadokompott.
 
Jag blir så glad när mina vänner anstränger sig och gör vegoalternativ till mig.
Det betyder jättemycket!
Mat
Inflyttningsfest - The makeup store - Vegansk blogg - Vegansk mingelmat - Vegosnacks
Miss Tosse Queen

Wow vilka fina bilder :D

Svar: Tack så mycket! :D Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Boel

Mums vad gott!

Svar: Ja det var riktigt gott! Älskar choklad <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Sandra

Men wow vilken snygg byxdress!! Och så gott med frukt och chokladfondue!!

Svar: Tack!! Det var kärlek vid första ögonkastet när jag hittade den i butiken :D. Frukt och choklad är underbart, speciellt ananas och choklad <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Men så snälla kompisar, såg jättegott ut!
Din byxdress är ju magisk, gryyymt snygg!!

Svar: Dom är supersnälla <3 Och duktiga på att laga dröm. Tack så mycket! :) Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

linah

fina du!

Svar: Tack <3 :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra

gott :)

Svar: :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

moamedalicia.blogg.se

du är sååå otroligt fin <3

Svar: Tack detsamma fina <3 Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så fin du är i dressen :D Visst är det underbart när man har så fina vänner som tar hänsyn till att man äter en alternativ kost :D Kram fina du <3

Svar: Tack! :D Ja det är helt fantastiskt. Hoppas att du får en härlig helg! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]