Julig vegofrukost

 
Har ni sett att det kommit ut vörtbröd i butikerna nu? Det har jag :D
För att fortsätta underhålla min julkänsla, som jag fick när det började snöa förra veckan,
blir det vörtbrödssmörgås med Oatlys påMackan (havrebaserad cream cheese), äggfri majonnäs och bönor i tomatsås <3
 
 
Och C-vitaminer! Apelsin är så underbart för det är både somrigt och vintrigt.
Kan knappt vänta på att börja hänga upp apelsiner med nejlikor :).
 
 
Happy Caturday!
 
Mat
Apelsiner - Oatlys påMackan - Vegansk blogg - Vegofrukost - vörtbröd - Äggfri majonnäs
Tarn

Tycker tyvärr inte om bönor, men apelsinerna ser riktigt goda ut :)

Svar: Nej alla gör ju inte det, men då blir det mer till mig ;D. Ja apelsin är så gott!
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Ellen

Åh ser ut som en mycket god frukost!

Svar: Tack! Det var den :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Jessica Högberg

Så tidigt du börjar med jul, hinner du inte tröttna?

Svar: Man skulle kunna tro det! :D Men inte jag. Älskar alla högtider och kan knappt få nog :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

sandra.

Så mysigt, och håller med dig apelsiner är både bra och sååå himla gott :D

Svar: Ja :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Jag älskar vörtbröd! Tog det till frukost idag - älskar framför allt vörtbröd med russin :D Hoppas du får en underbar helg fina Sara :D Kramar <3

Svar: Vörtbröd i mitt <3 :D. Tack detsamma fina du! Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Så gott!☺ älskar verkligen hur gott det både smakar och luktar med apelsin!😀

Svar: Apelsiner har verkligen allt :) Har börjat använda apelsin i soppor också. Låter kanske konstigt men jag ska dela ett recept snart <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Anita

Men ååh, gott :D

Svar: :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]