Julkänsla - Vegansk mjuk pepparkaka

Kanske lite tidigt men jag har redan börjat få julkänsla.
När jag satt och tittade igenom bilder från förra julen
blev jag så sugen på mjuk pepparkaka!
(Det är inte stearin på kakan ;)
 
 
Grönkålschips <3
 
Jag vet att det är tidigt men jag har redan börjat få julkänsla!
Måste vara all snö som kommit den här veckan :D
 
Igår köpte jag kryddor för att göra en egen pepparkakskryddmix.
 Jag köpte även ingredientser till att göra mjuk pepparkaka.
 
Förra året hittade jag ett recept på mjuk pepparkaka som var jättebra.
Och vem tror ni gjort det receptet om inte Mattias Kristiansson!
Hade helt missat det fram tills att jag började leta efter det nu.
 
Ni hittar det här <3
 
Mattias Kristiansson - Mjuk pepparkaka - Vegansk blogg - Vegansk mjuk pepparkaka
annelie

åh så gott

Svar: Kan verkligen rekommendera den! :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Jag har också fått julkänsla och längtar tills det är dags att baka till advent :D Började ju lite idag med glöggprovningen :D Kramar <3

Svar: Så mysigt med glöggprovning! Kan knappt vänta tills jag får inbjudan till glöggmingel, och får jag inte det får jag ordna ett själv haha <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]