Vegomagasinet

 
Jag tittade förbi Mattias Kristiansson, grundare och redaktör för underbara Vegomagasinet.
Blir alltid så inspirerad av honom!
 
 
Yummy!! 
Djurens Rätt - Mattias Kristiansson - Vegomagasinet - Vegovision 2016 Stockholm
Sandra

Har du något bra tips på någon receptblogg med god vegansk mat? Gick in och kollade på vegomagasinet och de hade ju tips men du kanske har något mer tips?

Svar: Ja jag tycker Vegomagasinet är superbra! Sen gillar jag även bloggen http://www.javligtgott.se. Det är mina favoriter <3 Ska klura ut några fler som jag kan tipsa om. Jag brukar få mycket inspiration från Facebookgruppen "Vad lagar du för veganmat idag?" :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Heléna

Så härliga bilder - jättefin bild på er två :D Alltid roligt med lite inspo också och jag är helt galen i alla typer av kokböcker :D Kramar <3

Svar: Tack fina! Vad roligt :D Då är Mattias böcker och tidning verkligen något för dig <3 Jag blev jätteinspirerad av dom. Hans muffins + Djurens Rätt fick mig att bli vegan! Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

annelie

va kul

Svar: Ja det var kul :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Var där i lördags. Tyckte det var så jäkla mycket mat, toppen det också men hade vart kul med mer annat. Hoppas du hade det trevligt

Svar: Ja jag rullade där ifrån både lördagen och söndagen :D. Ja det hade varit kul :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]