Vegan på Mallorca

 
 
 
Den här bilden är tagen för snart exakt två år sedan på Mallorca. En så otroligt vacker ö.
 
Det bästa är att om några dagar åker vi igen och jag kan knappt vänta.
 
Det enda som jag var lite besviken på när vi var där sist var den vegetariska maten (jag var vegetarian då) men nu har jag faktiskt sett massor med tips på veganvänligmat.
 
Ikväll tänkte jag göra min obligatoriska Happy Cow-sökning.
 
Happy Cow är ungefär som TripAdvisor fast för vegetarianer och veganer. :)
 
<3
 
"" This picture is taken two years ago on the beautiful island Mallorca.
 
In a few days we will be back there again and I can hardly wait!
 
The only thing that I was a bit disappointed on the last time we were there was the food.
 
I was a vegetarian then and I had a really hard time finding good restaurants.
 
But now I've heard that they have a lot of vegan food.
 
Tonight I will visit Happy Cow (like TripAdvisor but for Vegetarians and Vegans) And see what I can find! :). ""
 
 
 
Happy Cow - Mallorca - Vegan Mallorca - Vegansk blogg