Redo för grillhelg med mina vegofavoriter

 
Favoritvegokorven är inhandlad, solen skiner och det är långhelg. Finns det något bättre tillfälle att ha grillpremiär? :)
Det här är två måsten för mig när det är grilldags.
 
 
1. Boken Vegan BBQ som jag fått av Mattias Kristiansson Vilket också är en av de bästa presenterna jag fått ever!
 Vegan BBQ är full med massor av vegansk barbecueinspiration och härliga recept.
 
 
2. Vegokorv med bröd. Jag älskar korv med bröd och har gjort det sen jag var liten.
Idag var jag förbi Good Store och handlade på mig min favorit "Top Dogs" som är deras egna märke.
 
(För er som inte känner till Good Store så är det en vegansk matbutik i Stockholm som är helt underbar. <3)
 
Om ni har några favoriter får ni gärna tipsa om dom. :)
Hoppas att ni får en härlig valborgshelg!
Mat
Good Store - Grilltips - Mattias Kristiansson - Top Dogs - Vegan BBQ - Veganska grilltips