Vegansk brunch och annat kul som jag haft för mig

Hej allihop!
Allt har verkligen gått i ett den senaste veckan så tyvärr har jag inte haft möjlighet att lägga upp några inlägg.
Men nu är jag tillbaka. :)
 
(Om ni är nyfikna på jag vad har för mig när jag inte är på bloggen kan ni alltid kolla in min instagram saretta.se.
Där brukar jag vara bättre på att uppdatera, det är lättare när jag är på språng. ;)
 
Här kommer lite härliga bilder på vad jag gjort <3
 
 
Första bilden är såklart en bild på min mattebok för det här mina vänner är vad som tagit mitt största fokus.
Och högskoleprovet som jag skrev i lördags! Det var första gången jag skrev det så det ska bli spännande att se hur det gått...
 
På fredag har jag matteprov så ni får hålla tummarna för mig!
 
 
Och maaat <3 För jag slutar såklart inte äta. ;)
Det här receptet fick jag skickat till mig av min förra chef och oj vad gott det var!
Rätten heter Aloo gobi och ni hittar receptet här. Använd mjölkfritt smör för att göra den vegansk.
 
 
Vegansk brunch i söndags på Kafé 44 med fina Clara som driver den veganska modebloggen The Vashion Blogg.
Så kul och inspirerande att få prata vego med en annan person som också är engagerad i att göra världen djurvänligare. <3
 
 
För att även passa på att recensera Kafé 44s brunch så vill jag säga att det var jättetrevlig, och gott!
Det var verkligen kul att få gå på en vegansk brunch där jag kunde äta allt.
Ofta känns det annars väldigt ovärt att betala mycket pengar för ett litet veganskt utbud.
 
 
I måndags blev det även en fika med Sascha och Olivia från Vilda Magazine som jag skriver för.
 
Vi fikade på Citykonditoriet i Stockholm och åt veganska gräddbollar och pratade vego.
Eftersom att vildateamet är utspritt över världen blir det vanligtvis skypemöten så det var roligt att få träffas IRL. :)
 
I nästa inlägg kommer jag tipsa om min favoritkaka inför påsken, så titta in snart igen <3
Kram
Citykonditoriet - Kafé 44 - Olivias vegan life - The Vashion Blogg - Vegansk brunch - Vegansk fika i Stockholm - Vilda Magazine