Alla hjärtans dagar

Glad alla hjärtans dag i efterskott!
Hoppas att ni hade en fin dag vad ni än hittade på. :)
 
Jag är ju en högtidsmänniska som många av er redan vet och älskar dagar som alla hjärtans dag.
Jag tycker om att fira saker och att göra dagar speciella. 
Speciellt om man kan fylla dom med extra mycket kärlek.
 
Alla hjärtans dag för mig är en dag då man firar saker som får en att må bra och tillför positivitet till ens liv.
 
Det kan vara vänner, familjemedlemmar, partner, barn, husdjur (you didn´t see that coming eller hur ;)
och sist men inte minst sig själv!
 
Det kan även vara låtar, böcker, filmer, parfymer och massa andra materialistiska saker.
 
Helt enkelt, försöka att njuta av livet. Så gott det går!
Det finns många saker som får mig att må dåligt vilket är ganska ofrånkomligt när jag mer eller mindre
vigt större delen av min vakna tid åt att försöka rädda djur och engagera mig i djurrätt. 
 
Men i och med det har jag också insett att det är extra viktigt att försöka ta till mig och njuta av bra saker.
 
Igår blev det inte så mycket firande för mig (stackars Hans som har en så tråkig flickvän)
eftersom att jag hade matteprov idag och därför la större delen av kvällen på att plugga.
Så jag har infört alla hjärtans dagar resten av veckan <3 Wow, crazy eller hur?!
 
Jag inleder med...
 
 
Veganska croissanter från Danerolles, skeptisk kattkompis och min favoritfilt som jag fick av Milori.
Kan det bli mer kärlek på en bild? :)
 
 
Det syns kanske inte på bilden men jag har lagt upp björnbärssylten i formen av ett hjärta. 
 
Kram!
Alla hjärtans dag - Alla hjärtans dagar - Veganska croissanter