I love... kärleksfulla presenter

Nu försökte jag vara lite fyndig i rubriken för I love... heter märket på hudvårdsprodukterna som jag fått i 
present av min fina vän ;D <3
 
Handkräm med doft av cocos och hudkräm med doft av jordgubbar.
Precis vad jag behöver i mitt liv!
 
 
I love... har jättehärliga produkter som jag använt länge och långt före jag blev vegan.
Jag blev så glad när jag härom året hittade en tråd på facebook om I love...
där jag såg att dom var djurvänliga (förutom deras läppglans som innehåller bivax).
 
Happy moment, happy moment! :)
 
 
Den här veckan har jag i stortsett bara suttit hemma och pluggat matte, när jag inte varit på jobbet eller i skolan.
På onsdag har jag nämligen prov! Nervös...
 
Det var jätteskönt att få komma iväg från matteboken en liten stund och hänga med min bff och få
massor av fina födelsedagspresenter (i efterskott, jag har inte fyllt år igen ;).
 
Jag fick även dom här suuuupergoda tomteskallarna från Bubs.
Om det är några som kan göra godis så är det dom!
 
Tomteskallarna kommer verkligen gå åt när jag pluggar inför onsdag.
Jag blir alltid jättesötsugen när jag är stressad och äter alla godsaker som kommer i min väg.
 
Ha en fin måndag!
 
Obs, några viktiga länkar <3 
 
- Här hittar ni info om att alla I love... produkter är veganska förutom deras läppglans som innehåller bivax.
- Här kan ni läsa hos Djurens Rätt om varför jag inte använder bivax.
 
Bubs - Cruelty free beauty - Djurvänligt godis - I love... - I love... djurvänliga - Inte djurtestat - Kärleksfulla presenter - Tomteskallar - Veganskt godis