Veganska sötsaker och må bra-tips

 
För att fortsätta på mitt alla hjärtans dagar tema så kommer lite fler bilder på sånt som gör mig glad. :)
Dessa underbara skapelser till exempel. Jag fick njuta av dom i helgen på en kompis födelsedagsfika.
Dom var helt veganska och receptet kom från senaste numret av Vegomagasinet. <3
 
 
Jag tror inte att många förstår hur mycket det betyder för mig att kunna välja mellan flera kakor och bakverk
när jag är på födelsedagsfest, restaurang eller på café.
 
Jag vet att jag själv valt att bli vegan så det är inte så att jag tycker synd om mig själv
men jag skulle inte kunna njuta av något som innehöll mjölk eller ägg
 eftersom att jag bara får bara upp hemska bilder i huvudet på djur.
 
 Så själva lyckokänslan för mig handlar egentligen om att få njuta av sötsaker utan att må dåligt.
 
 
Som t.ex. dom här saffransmuffinsen. Wow säger jag bara!
 
 
Jag vill även dela med mig av ett inlägg som jag läste på Isa Bylunds blogg förra veckan. 
En blogg som jag tycker är väldigt bra. Inlägget heter "Saker som får mig att må bra"  och handlar om just
saker som får Isa att må bra. Väldigt kloka och enkla tips. 
Isa Bylund - Må bra tips - Saffransmuffins - Veganska sötsaker - Vegomagasinet
Ida

Men gud vad massa gott!!

Carro

Så mycket gott! :)

Svar: :D <3
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ISA

men fina fina!! nu gjorde du mig glad, sån ära att få vara med i ett så mumsigt inlägg <3<3

Svar: Tycker jättemycket om din blogg <3 Kram
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Netti Starby

Vilka bra tips du delar med dig! <3 Kramis

Svar: Tack fina <3 Kramar
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Tilda Barkselius

Underbart ju att göra en lista med saker som får en att må bra!

Svar: Känns som att det behövs när vardagen blir för stressig och grå :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Kattis

Såg väldigt gott ut och kan verkligen förstå lyckan när det finns valmöjligheter av sånna godsaker!😀

Svar: Hon som har bakat dom är såå bra! Verkligen supergoda. Ja då blir jag glad :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

ajlimullersandvik.blogg.se

vad kul med veganska bakverk! Jag är kass på att baka...

Svar: Inget fel med det! Då är det härligt att låta andra göra jobbet och bara njuta av dom själv ;D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

De där chokladisarna ser ju helt magiskt goda ut<3

Svar: Det var dom <3 :D
Sara, 27 år Stockholm [email protected]

Ida

Oj va gott 😊

Svar: Väldigt smarrigt :)
Sara, 27 år Stockholm [email protected]